2 відгуків
Ательє спортивного одягу та екіпіровки
+380 показати номер

Нанесення зображень

Вибір способу нанесення логотипу на одяг перш за все залежить від особливостей його використання. Якщо виріб з символікою передбачається одягати під час проведення короткострокових акцій, тоді можна віддати перевагу недорогим видам нанесення фірмового знака. У цьому випадку зображення логотипу буде менш стійке до зовнішніх впливів. Якщо ж виріб з символікою необхідно використовувати щодня, доцільно нанести зносостійке зображення. Нижче розглянуті переваги і недоліки кожного з методів.
Машинна (компютерна) вишивка
При нанесенні зображення цим методом, частина виробу, де буде розташовуватися вишивка, закріплюється в п'яльцях. Потім вишивальна машина вишиває міцними нитками зображення. Крім вишивки безпосередньо на виробі, фірмовий знак можна виготовити окремою деталлю - шевроном або нашивкою - і прикріпити до одягу різними способами: пришивним, на термоклейку основу, «липучку».
ПЕРЕВАГИ
- презентабельний зовнішній вигляд логотипу;
- використання широкої кольорової палітри;
- можливість використання металізованих ниток різних відтінків;
- гарантія точної передачі кольору; можливість нанесення на ворсисті тканини (махру, велюр);
- ефект об'ємності; екологічність;
- стійкість до впливу сонячних променів;
- вироби з вишитим логотипом можна прати і прасувати;
- текстильні вироби з вишивкою пропускають повітря; безпечні для дітей
НЕДОЛІКИ
- виріб з логотипом, нанесеним цим методом, не можна гладити і прати в машинці;
- можливо невідповідність передачі кольору при друку;
- не дозволяє пропускати повітря через виріб;
- ціна залежить від кількості використаних кольорів
Сублімація
Метод полягає в наступному: на спеціальний папір (трансфер) фарбами наноситься зображення. Потім під дією преса відбувається проникнення фарбувального пігменту в структуру тканини. Важливо відзначити, що перенесення зображення можливий тільки на синтетичний матеріал, молекули якого хімічно активні.
ПЕРЕВАГИ
- яскраві фарби і широкий спектр відтінків;
- можливість нанесення будь-якого малюнка, в тому числі і фотографій;
- промальовування дрібних деталей і елементів логотипу;
- зображення досить стійке і витримує численні прання; невисока вартість.
НЕДОЛІКИ
- нанесення логотипу можливо тільки на синтетичний або змішаний матеріал (де вміст поліестеру більше 60%);
- якісні та яскраві зображення виходять тільки на світлому виробі.
Трафаретний друк
Для нанесення зображення таким методом спочатку матеріал фіксується в спеціальній рамці. Фарбу наносять на текстильний виріб за допомогою сітчастого трафарету. Якщо в логотипі використовуються кілька кольорів, тоді для нанесення кожного відтінку прикладається окремий трафарет.
ПЕРЕВАГИ
- яскраві, насичені відтінки;
- можливо додавання візуальних і тактильних ефектів (гліттера, відчуття ворсистості);
- можна застосовувати на великих площах;
- зображення не просвічує, тому що фарба лягає щільним шаром; невисока вартість
НЕДОЛІКИ
- потрібен окремий трафарет для кожного кольору;
- не можна прасувати і прати при температурі вище 30 ° С;
- вартість залежить від кількості кольорів, які використовуються для нанесення логотипу;
- неможливий друк дрібних букв або деталей зображення;
- недовговічність нанесеного зображення.
Термоплівка, кольоровий друк на плівці
Даний метод полягає в перенесенні вирізаного малюнка з плівки на текстильні вироби. Також можна наносити кольоровий друк на білу плівку, контур якої потім вирізається за допомогою плоттера. Потім під дією термопресса при високому тиску зображення або логотип переноситься на тканину
ПЕРЕВАГИ
- можливість нанесення зображення на тканину зі складною фактурою;
- імітація блиску металу
- дозволяє друкувати логотип по всій площі виробу, в тому числі і на важкодоступних деталях;
- можливість об'ємного друку;
- стійкість до прання і впливу побутової хімії.
НЕДОЛІКИ
- відносно висока вартість;
- погане перенесення кольорів півтонів (пастельних відтінків);
- неможливість передачі дрібних деталей і шрифту, тому що вони практично не приклеюються до тканини вироби;
- надруковане зображення не пропускає повітря.
Термотрансферний друк
Фарби переносяться на виріб через проміжний носій - спеціальний папір (трансфер), яка не вбирає фарбу. На неї наноситься клей, неактивний при звичайних температурах. Потім папір накладається на матеріал. Під дією високих температур і преса фарби проникають в тканину. Клей розплавляється і проникає в структуру тканини і утримує фарбу.
ПЕРЕВАГИ
- можливе нанесення логотипу на вироби різної форми;
- яскраві кольори, можливість використання пастельних відтінків;
- чіткий друк дрібних деталей зображення;
- можливі додаткові спецефекти (бархатистість);
- невисока вартість;
- не вигоряє на сонці
НЕДОЛІКИ
- виріб з логотипом, нанесеним цим методом,
- не можна гладити і прати в машинці;
- можливо невідповідність передачі кольору при друку;
- не дозволяє пропускати повітря через виріб;
- ціна залежить від кількості використаних кольорів

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ ЗАРАЗ, ЩОБ ЗАМОВИТИ СВОЮ СИМВОЛІКУ!!!